köksö - så får det bli

victoria hagan.


Inte nu.. men snart.

Jo, men ni som renoverar, bygger ut, bygger nytt.. ni vet ju att allt tar längre tid än man tror, och vi gör ju dessutom just nu allt själva, eller vi och vi, min man.. haha...
Så någon julmiddag lär det inte bli i vår blivande matsal, och då än mindre någon köksö. Men till våren är väl mer en realistisk tidsplan. Men så fort jag ser nåt hamstrar jag inspiration i min lilla mapp. Det som jag fastnade för här var de fina detaljerna framifrån.. och skulle passa perfekt i stil och känsla med vårt hus. Så får det blir..

Idag kickade jag, och mitt team, igång fredagen men ett härligt frukostmöte i sofforna på Grand Hotel. Älskar möten i hotellobbys.. mer sånt;)

Nu blir det helg och en härlig sådan!

kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg