HELENEKILDE & TISVILDELEJE

  
 
 
 


Gick precis igenom lite bilder från i somras, och en regnig måndag som denna, är det inte för intet att man längtar tillbaka, tillbaka itll långa lediga dagar tillsammans med familjen.. 

Vi bilade ner hela familjen till danmark, för att hälsa på en av mina allra bästa vänner som precis köpt ett sommarhus i Tisvildeleje. Vi har varit i Tisvilde flera ggr, och det är sådär magiskt vackert att tiden stannar..stränderna, horisonten, de mjuka gräskullarna, solnedgången.. och de mysiga små städerna som ligger belägna längst danmarks kust. Och vilket hus min kära vän hittat.

Ovan ser ni det ljuvliga badhotellet Helenekilde, som är beläget med en galen utsikt... Vi åt lunch där en dag och bara hängde kvar, i det lilla lusthuset kan man få en massage med utsikt över havet.. Det är inrett med en interiör som är väldigt inbjudande, snyggt och mysigt. På verandan hittar man sittgrupper i bambu från Tine K Home, 'mitt' gamla varumärke. En riktig semesterpärla att besöka.

Idag jobbar jag hemifrån och fortsätter att kurera mig. Mina kollegor stylar för fullt och veckan är igång. Önskar er en fin sådan.

kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg