god fortsättning och äntligen kom den första snön

 


Älskade winterwonderland! som vi saknat dig, stora som små. När de små vita fluffiga fjunen började dala ner från himlen, och ett vitt snötäcke bredde ut sig.. då stog vi alla tryckta mot fönstret och jublade. Tänk vad efterlängtat snö kan vara. För med snö kommer ljuset, vinterlek och stämning. Tjejerna har varit ute non stop.

Idag är det riktigt isande kallt ute, med snön gnistrar så galet vackert med solens strålar och jag skuttade ut och knäppte kort, om än bara med mobilen. Rådjuren trängs vid fågelbordet, ni glömmer väl inte mata de små liven.. Kissarna håller sig bäst inne och sover på fällen, eller kikar på rådjuren genom fönstren.

Jag har fyllt på med nya blomster, älskar blommor och de får gärna stå i varje hörn, på varje bord.

Nu räknar vi ner dagarna tills det nya året.. är ni redo för 2016. Jag är det. Vi har storslagna planer här hemma, som vi hoppas går igenom, då blir det full rulle här minsann;) Sen hoppas jag på fortsatt härligt flow med Dremhouse decorations, mitt älskade företag. Är så tacksam för alla härliga kunder och samarbetspartners.

Har jobbat undan lite och planerat för jobbstarten här i januari, men nu ska jag slirka mig ur pyjamasen. På övervåningen byggs det lego för fullt, tänk vad mysigt att bara vara tillsammans.

kram camxx



Kommentarer

Populära inlägg