sovrum till en sessa

tapet från Duro

Jag tror att det finns en liten inredningsnerv i vår stora Sessa. Hon är väldans om sig och kring sig när det kommer till hennes rum. Det ska bäddas och puffas kuddar. I sitt eget rum, men även i övriga huset. Förra sommaren följde hon Ernst som inredde sommarhus, och såklart är Fixa rummet en favvo. Just nu är hennes önskan om att just Fixa rummet ska komma hem till henne, och omvandla till en Frost rum..gaaah. vilket jag inte är lika förtjust i..haha.. 

Men, jag kan absolut hålla med henna om att ovan tapet är himla fin, och det var just denna hon förälskade sig när Ernst tapetserade. Hon vill inget hellre än att fixa om i hennes rum, som hon själv vill ha det.. Så tror minsann att vi får vika, de ack så fina randiga ralph lauren tapeterna till hennes önskan.. Men inte nu. Först ska lillasyster få klart sina garderober och hyllor.

Idag varvar jag VAB och jobb med inredningsuppdrag till kunder. Min kära medarbetare rattar skåpbilen och sköter fix i alla lägenheter. Och en banal, men ack så uppskattat grej ska ni vet, hon hade fixat så att skåpbilen sken som en sol igen, nytvättad! Tänk att man kan bli så glad för en sådan sak.. haha. Fin solig kväll på er!

kram cam



Kommentarer

Populära inlägg