Retro

 foto: Svenska Mäklarhuset Bromma   styling: Dreamhouse


Förra veckan stylade vi en helt nyproducerad lägenhet i Annedal, en lägenhet där ingen bott i. Vår fina retrosoffa Mustangen från Sweef fick jobba och älskar den nätta fåtöljen i stål från Dennys Home, likaså pläden Klippan från samma ställe.
Min tidigare kontorsstol fick nu oxå en fin plats i det lilla rummet som vi inredde som ett litet kontor. Vill ni kika mer se gärna här.

Måndag i januari, och frågan är om det kunde vara gråare än gråast. Ingen snö, ingen sol, bara isigt och grusigt..Nä då tar jag hellre snö..vill och behöver ljus.

Har flängt runt på förmiddagen, och nu sitter jag med kaffekoppen och sista rummet i ett av mina inredningsuppdrag, som jag ska till att leverera denna vecka. Sen väntar två stylingar och nya möten i veckan. Full fart och ändå känns det lite lugnare..i luften.

Hoppas ni har en skön måndag!
kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg