H&M Home spring fling


Mitt i julstöket blev jag så himla glad när jag ramlade över dessa våriga, ljuvliga bilder, som gör att jag gärna ser framåt! 

Även fast jag älskar de mumsiga, mustiga färgerna som vi omger oss just nu med, så är det himla härligt att möta våren, med just den friska fräscha färgskalan. Älskar den gröna nyansen. Allt från H&M Home.

Imorgon är det Lucia på förskolan och ser sååå mycket fram emot att få se våra små sessor stå där, stolt sjunga de inövade sångerna.. älskade små fina. Ibland bubblar verkligen känslorna över..

Nästa vecka kör vi de två sista stylingarna för detta året, och sen avslutar vi med en mysig avslutning i sann Dreamhouse anda. Ska bli så himla roligt. Sen en låång skön ledighet, ladda batteriet och kickar sen igång det nya året med redan massvis av jobb. Känner mig tacksam över allt, just nu.

Hoppas det går bra för er i med alla pyssel och stök, visst är det mysigt!

nattikram
camxx



Kommentarer

Populära inlägg