COZY autumn




Det var länge sedan som jag tycker Gant Home lyckades med sin styling, om jag får vara så fräck och säga så. Men nu, tummen upp! allt det där som hösten hör till, mysig mumsig färgpalett. Rutor och mönster i mjuka ulliga material. Filtar och plädar i klassisk mönstermix. Och sen.. stylat så att man vill ha allt, och helst krypa upp där i dagbädden bland täcken och kuddar.

Jag började veckan med att känna mig risig och idag blir det bara värre..snurvlar, nyser och fryser. Hua..och jag som har såååå mycket att ta tag i. Well.. med hösten kommer alla förskolebaciller och förkylningar. Behöver nog klicka hem en och en annan pläd..

Hoppas ni har en härlig höstvecka, för välkommen September!
kram camxx 

Kommentarer

Inspirerande bilder. Tråkigt med förkylningen, men som sagt kommer det som brev på posten, när skolor, dagis och allt nu börjat. Här är vi också lite krassliga. Kramizz o krya på dig/Laila

Populära inlägg