Weekend i Köpenhamn

 
 
  
foto: camilladreamhouse - ni hittar mig på instagram @dreamhousecammy



Girlieweekend♡♡♡

Hemma efter en galet mysig tjejhelg i Köpenhamn. När jag fyllde jämt i januari fick jag av mina två finafina, vackra vänner en resa med hotell, flyg och mat. Värsta lyxhelgen! Jag har blivit så galet bortskämd och är så ödmjukt tacksam att få ha en så härlig vänskap, tror inte det finns några som känner mig så väl. Ni vet, man har upplevt allt det sköna, mysiga, dekadenta, och underbara tillsammans. Kärlek.

Vi bodde på mysiga Hotel Axel Guldsmeden. Åt middag på restaurang Lele, Geist. Lunch på Europa och Royal Smushi café. Mös i Nyhavn, insöp illum, och shoppade längst med alla Köpenhamns gator. Hittade en ställe där man kunde göra sina egna happy lights slingor, och vi skrattade åt Peter Pedal.

Lite tips om ni har vägarna förbi.

Nu snart Nattinatti, men först en kopp thé.
kram camxx



Kommentarer

Anna sa…
Hej! Vad heter stället där man kan göra sina egna happy lights - styr mot CPH inom kort och vill hemskt gärna titta in där!
dreamhouse sa…
Anna: åååh såklart skulle jag kommit ihåg det.. ska kolla med min vän, återkommer..! kram cam
dreamhouse sa…
Anna, butiken ligger på gatan vid tågstationen, de har massa designmärken, mkt nordiska. Hoppas du hittar!

Populära inlägg