blue bungalow & vårerbjudande!


Den här bilden har jag haft i min inspirationsmapp ett längre tag, 
passar perfekt nu när mina altanplaner är i full gång!
 

Vill ni fixa stilen själva kan jag tipsa om de här superfina kuddarna från Longcoast Living. Är själv sugen på att införskaffa till våra nya rottingfåtöljer på altanen. Finns nog inget snyggare och fräschare än just blått och vitt på sommaren.

Dessutom passa på nu - ni får 15% på HELA sortimentet till och med 1 maj, 2013.
Ange kod: DREAMHOUSE15. Nedan några av mina favoriter. Happy shopping, här!

 Fortsatt fin lördag!
kram camxx


alla bilder från Longcoast Living

Kommentarer

Tina sa…
Det här tyget känner jag igen, sydde mig kuddar av torkhanddukarna. Bungalow är toppenfint!

Ha det gott
dreamhouse sa…
aah smart! ja stämmet, fint från Bungalow! xx

Populära inlägg