ljuva väggar

fint från Boråstapeter

Vilka ljuvliga tapeter!

Småblommiga, sådär lagom gulliga, och som bara andas sommar. Tänk dessa ljuvliga i sovrummet på sommartorpet. Fönstren öppna och vita skira gardiner som fladdrar i vinden. Nytvättade trasmattor och sängkläder som doftar sådär ljuvligt härligt, av att blivit torkade i sommarvinden. Yes, skulle gärna få pryda mina väggar, om jag hade ett torp dvs..Hur fina som helst.

Gillar även nedan tapeter. Finfint i en ljus välkomnande hall, med glasveranda.. i ett litet hus på någon ö i skärgården..eller nåt. Åh vad fint. Älskar tapeter och känslan de för med sig. Det är nåt annat än bara vitmålade väggar.

Nu har jag drömt klart för idag.
Hoppas ni får en fin dag i solen! xx

oxå boråstapeter

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken fin blogg du har!

Den härliga tapeten med fyrar, kommer den också från Boråstapeter?

Matilda
RUTHiga EMMA sa…
Hej viken trevlig blogg du har.

Den gröna kannan är helt underbar, är den fån Svensk Tenn?

dreamhouse sa…
matilda: ja precis, den kommer oxå därifrån.

emma: jag e faktiskt osäker, du får kolla deras sortiment, alt mejla till boråstapeter. lycka till!

kramxx
Anonym sa…
Så herlige tapeter:)
Den med alle fyrene var kjempe tøff:)
Ha en herlig dag
Klem Merete
Om Ett Hus sa…
Tapeten med fyrar var verkligen ljuvlig! Dock finns den inte med i boråstapeter kollektioner. Vart hittade du bilden till den? Har googlat runt men hittar den tyvärr inte. :(
dreamhouse sa…
om ett hus: det är från deras nya kollektion - Marstrand. Fick den genom en pressrelease.Den kanske inte hunnit komma upp där ännu, annars mejla dem och fråga. Lycka till! xx
Åh så fin den var med fyrarna på.. blomtapeterna också såklart, vi har något liknande i köket faktiskt...
Snart ska jag välja tapet till min nya atelje, en vägg ska få bli fondvägg tänkte jag! KUL ska det bli!

ha det gott,
Hälsning,
Linnea Silversmed

Populära inlägg