my work

 

bilder från min iphone: camilladreamhouse 

Några oredigerade bilder från min iphone, men är iaf en liten sneakpeak från en lägenhet jag precis inrett. Lägenheten var helt tom och började med ett moodboard. En smal budget men med många möjligheter. Har blandat Myrorna med Svenskt Tenn. Har varit superkul!
 Fler bilder kommer, före och efter, alltid roligast.

En rätt påfrestande vecka är till ända, phew.. Allt gick bra med inskolningen, lite tårar..men hör ju till. Nu är jag så galet glad att det är helg, vi ska ha en riktig myshelg och umgås med våra grymma nygifta vänner! Övernattning, bastu, spel, god mat och dryck. 

Önskar er en skön helg♥



Kommentarer

Anonym sa…
Jättefint! Vad är det för spegel?
Jessica Lyon sa…
Vad snyggt du inrett!
Arbetar du med/antar du fler uppdrag likt detta?
- F ö, vill jag passa på att tipsa om något som kan vara passande för trädgården såhär inför den analkande våren!
- Vi har en öppen träff/aktivitet som heter "Odling -inspiration!" i Kvarnvikens Kvarn i Bromma nästa helg (den 17 feb)! Där kommer man kunna byta fröer/plantor/sticklingar med varandra eller bara byta idéer, lära sig bygga ett "Humlebo" mm och inspireras av andra Odlingsintresserade! Läs mer på fb-sidan alternativt går det också bra att maila mig för att få mer information:
jessica@abrandnewstory.se
Alla som vill är varmt välkomna dit -dock måste man anmäla sig först då antalet platser är begränsat.
Ha en fin söndag! /Jessica
dreamhouse sa…
det är ikeas spegel, grundtal tror jag den heter. Har sen klätt den med ett svart sidenband. fin kväll! xx

jessica: tack!! jo det är bara att höra av sig! xx

Populära inlägg