flytta ut

 
bilder lånade från zandvoort

Inspirerande bilder som får en att längta efter ljumma sommarnätter, 
soliga dagar och mysiga skuggiga platser. Dagar man tillbringar mer ute än inne.

I år måste vi verkligen uppdatera våra stolar på altanen. Sen vill jag verkligen inreda vår balkong, helst kanske bygga ett tak så att man kan sitta där i ur och skur. Slippa släpa grejerna in och ut.

En del av vår altan har ju ett tak över sig, där vi har vår hänggunga, här ser ni.. Älskar den och har alltid varit min dröm, sådär filmisk sitta och gunga, kika ner på gatan medan regnet strilar ner.. Men nu är jag lite i valet och kvalet om man istället ska inreda en liten mysig soffhörna som ovan..eller kommer jag sakna ihjälp mig efter hänggungan, den tillhör ju liksom huset.. Vad tror ni..? Rottingfåtöljerna är iaf fantastiska och vill ha på balkongen. Jaja, dream on, får se vart vi landar..

Fortsatt fin dag till er!
 Jag har nu börjat inskolningen av minsta sessan och det har gått bra♥

Kommentarer

Anonym sa…
For en vakker ute-plass:)
Her kunne jeg virkelig kost meg:)
Klem Merete
Anonym sa…
Åhh, vad man längtar efter sommaren!

Populära inlägg