Je t'aime




foto: brown dress with white dots, genom volang
Åååh vad jag önskar att jag hade mer tid, tid att njuta och insupa mer inspiration genom alla dessa ljuvliga bloggar som finns därute. Knatar mest in hos de få favvosar jag har för daglig uppdatering. Men man blir ju alldeles lycklig när man nosar in på nåt såhär fint. Helgen har gått i vilans tecken här hemma. Jag har fått sovmorgon och lagt mig tidigt, känner mig utvilad och lite mer energi. Har pussat på småtjejerna och får inte nog. Varm choklad och pulkaåkning. Hoppas ni haft en skön helg. Nu film i soffan, om jag inte somnar igen. xx

Kommentarer

Beautiful! bobbi c., from Texas, USA
KiwiStyle sa…
Heavenly flowers and beautiful images. Jane (NZ) :)
Great pictures! Greetings, Carmen
Anonym sa…
Läckert!

Hittade en länk på gardintyger som kanske är vad du letade efter till sovrummet.

http://www.tyg.se/Tyger/Dekotyger/Toile-de-Jouy.htm?shop=fabfab_se&SessionId=&a=catalog&t=778&c=1183&p=1183

Mvh Annelie, bloggläsare från Värmland

Populära inlägg