välkommen 2011!


bild house to home
Två dagar kvar av 2010. Det har varit ett händelserikt år och mitt första år som mamma..omvälvande på alla sätt och alldeles obeskrivligt underbart. Visste inte att det fanns så mycket kärlek och känslor..Nu välkomnar jag 2011 med öppna armar och är förväntansfull vad det nya året har att bjuda på. Vi har mycket planer och spännande saker att se fram emot, inte minst min man som har tagit steget till ett karriärbyte. Han svidar nu om till blåstället och ska börja jobba som finsnickare, en dröm som går i uppfyllelse. Jag står bakom och hurrar. Vill även tacka er kära läsare som troget hänger med här, ni förgyller min vardag! Kärlek till er och önskar er ett gott slut, och ett gott nytt fantastiskt 2011! kram camilla

Kommentarer

Anonym sa…
buon anno anche dall'Italia!!!
Gott nytt år till dig och din familj!
me and alice sa…
Gott nytt år till dig och din familj Camilla!
Din blogg har förgyllt min vardag under många år nu... ( hoppas på många år till...)
Ett stort lycka till till mannen och hans karriärbyte!
kram susanne ♥
Tingeltangel sa…
Gott Nytt År. Allt gott önskar jag er inför 2011.
Hej!

Vilket hus ni har och vad fint det ligger!

Bloggen är jätte fin!

GOTT NYTT ÅR 2011!

Kram
Gott nytt år Camilla!
Önskar dig och din familj ett spännande, fint 2011!
Känner igen mig i vad du skriver gällande det nya livet som mamma. Vilken kärlek man ger och får från sin lille!
Hoppas 2011 innehåller ngn kul Skåneresa också! Fast just nu känns det mest som man bor i en alpby i södern:-)
Grattis till makens karriärbyte! Finsnickare låter suveränt, hoppas ni flyttar söderut ngn gång i framtiden, för finsnickare behöver vi här också!
Kram Anna T
Anonym sa…
Gott nytt år! Ser fram emot ett 2011 med dreamhouse som insperationskälla!!!
Tina sa…
Önskar dig detsamma!
Kram Tina
Ullis sa…
Hoppas du får ett härligt 2011!
Karin sa…
Vilken härlig bild.

God forstättning!

Populära inlägg