minifyllon


fin barnrumsinspiration, hittade hos ebbas blogg.
Ligger och försöker kurera mig, har varit hos doktorn och har mykoplasma. Bläddrar i nya mama som damp ner i brevlådan och får ett lite egenkänningskratt när jag läser, "johnny depp har en gång sagt att det där med att vara hemma med småbarn är litegrann som att umgås med minifyllon hela dagarna: de går ostadigt, kräks ofta, talar otydligt och somnar plötsligt på otippade ställen". Hehe min lilla numera också vrålsnoriga lilla prinsessa.. Hoppas ni har en skön dag i solen! xx

Kommentarer

Cecilia sa…
Jag läste också det, det är ju mitt i prick! :o) Hoppas du kryar på dig!
Anonym sa…
Din blogg är underbar. Keep up the good work.
Något jag tänker ge tips om, och som inte så många nämner, är hur mycket en schyst dörr gör för helheten i hemmet.
Ett företag som har just schysta dörrar är www.gkdoor.se

Populära inlägg