stormvarning


Jizzes vad det stormar här! Min man kom inrusandes i sovrummet och rev upp rullgardinen. Utanför hade toppen på tallen blåst av och ner några meter från vårt hus och sovrum..shit. Varför vaknade vi inte..?! (jag som vaknat varje timme pga orolig lillskrutta). Hm nu måste vi nog se över våra tallar, granar och ekar runtom huset. Ovan bild älskar jag, typ allt! Mitt drömkök. Rymden, öppna spisen, golvet, det cleana köket osv. Inte minst det gigantiska matbordet och mina favvo stolar. Kanske med lite fårskinn. Hoppas ni inte flyger bort idag, håll i hatten! xx

Kommentarer

Et vakkert rom du viser idag:) Her blåste det og var skikkelig ruskevær igår. Idag er det strålende sol og ganske varmt faktisk.
Torsdagsklem fra Line
Livsnjutaren sa…
Här blåser det inte något nämnvärt idag . Men det har regnat oavbrutet sedan igårkväll. Riktigt grått och mörkt.Hoppas huset klarar sig.
Milla sa…
Blåsten som vi haft några dar vid östra Mälaren har dragit sin kos men nu regnar det istället massor! Men nästan bättre än blåst, avskyr när det blåser! Underbart kök, håller med! Gillar golvet och öppna spisen skarpt.....
Kram Milla ***
Men herre gud ni hade verkligen änglavakt. Här blåser och regnar det, regnet var välkommet för det är så tort i rabatterna men denna sa...blåst skulle jag kunna leva utan.

Tack för titten
Anna
Men oj vilken dramatik, inte kul!! Fick en tankeställare där, måste se över våra träd här hemma kring huset också...

Stor torsdagskramiz från aka
Nanna sa…
Ja det köket var ju helt makalöst fint!!! ujujuj!
Den bilden ligger även i min inspirationshög för kök. Det är så vackert!!!

Populära inlägg