semesterfix


foto privat
Packa, städa, tvätta, handla, bädda rent, tvätta bilen, hämta resebarnstol, köpa strandparasoll osv, det är en hel del att fixa med. Men snart bär det iväg söderut, ska bli såå mysigt. Har laddat med nya magasin och lite gossip, ska även inhandla den traditionella korsordstidningen, brukar bli allers..hihi love it. Titta vår lilla snosa, hon reser sig upp och står själv, men man får vara med heeela tiden då hon helt plötsligt släpper, så viker sig de små benen. Lilla prinsessan, åtta månader..

Ser underbart ut, hängmatta = semester! hästen nya, hittade bilden hos rara jannice. Och ser även att du kan vinna den här hos gulliga helena. Önskar er en fin lördag, själva ska jag återgå till sysslorna. xx

Kommentarer

men halledusingen vilken liten gulltulta!! Så gullig hon ser ut!
Vilken underbar bild och hon ÄR verkligen en prinsessa!=)

Kram
Adela
Vilken söt klänning hon har på sig!
charm design sa…
Nydelig bilde av den lille prinsessen.....
Ønsker dere en riktig så god sommer
Handplockat sa…
Men hon ÄÄÄÄÄR ju för underbar eran lilla sockerpumla... SUCK vad ni ska mysa hela tiden =)
ha en topppensöndag
Å gud så sööt!

kram Mia
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vilken söt liten tjej du har! Superfin!
Inka sa…
Vilken underbar liten docka.

Hoppas ni får en underbar semester.


Inka
s.m.i.l.e sa…
Vilken gullplutta! Och sängen hon tar stöd mot är också bara fantastisk! Såg den i ett tidigare inlägg hos dig och tyckte den var så fantastisk att jag inte fann ord att kommentera just det inlägget. Men bilderna ligger i min inspirationsmapp.

Fortsatt trevlig sommar! Jag har smygläst din blogg ett tag utan att kommentera, men idag kunde jag inte låta bli. :-)
Livsnjutaren sa…
Härliga bilder ;) jag har också fått ut mina bilder från vår Norge tripp förra veckan. Njut av sommaren.
dreamhouse sa…
tack alla fina! klänningen har jag fyndat i våras hos ellos. kram alla
Hjemmekjær sa…
FOR en SKJØNN prinsesse, å den herlige kjolen!!

Populära inlägg