fynda på loppis


Sommar och semester är loppis och auktionstider för mig. Älskart. Förra året fyndade jag ett otroligt vacker quiltat blommig täcke för 80:- på auktion, in i tvättmaskinen så blev det som nytt. Blev inspirerad av ovan bild, man kan inte få för många av quiltade täcken enligt mig. Just nu använder vi ett på gräsmattan för lillskruttan och ett på varje våning där hon kryper runt och myser. Dagens loppis-tips, och va inte rädd att det är textilier för det är bara att tvätta. Hoppas ni haft en mysig dag! Här har det varit första riktiga semesterdagen. xx

Kommentarer

Brocante sa…
Så mange flotte gamle tekstiler. Jeg elsker gamle tekstiler selv og får aldri nok av quilts. En herlig oppredd seng å legge seg i...
Tina sa…
Superfin sovrumsmiljö! Blir verkligen inspirerad!
Fin inspirationsbild! Jag fann ett quiltat täcke i mina föräldrars uthus förra sommaren, skräp tyckte de - men inte jag:)

Kramiz aka
Andrea sa…
En undring bara: hur hittar du auktionerna? Gillar också att gå på auktion, men vet inte var jag ska hitta någon... Har försökt kolla runt på nätet utan framgång.
Btw gillar din blogg! Har följt den ett år ungefär. Gillar även ert hus. Det är så fint! Går själv med husdrömmar.

Populära inlägg