black & red


skål från tine k home

skärbräda i porslin från ellis corner

egg-timer från designtorget bl a

foto: camilla dreamhouse
Detaljer från mitt kök. Måste prisa den coola ägg-timern som man stoppar ner tillsammans med äggen. Den ändrar färg, blir mörkare, utefter hur man vill ha dem. Väldans fiffigt! Idag är det sjukstuga här, nu är jag förkyld och försöker vila medans skruttan sover. Tyvärr (måste jag säga idag) så 'power-napar' hon så blir inte så mkt vila för min del. Hoppas ni har en skön dag i solen! xx

Kommentarer

erica sa…
superfint, skålen känns sådär rustim och gammeldags som man vill att dem ska göra=)

Jag skriver ju också om inredning, ikväll börjar jag med en kategori som heter inspirerande bostäder och först ut är VÄRLDENS coolaste lyxyacht!! Åh, när jag såg den önskade jag verkligen att jag vore miljardär, hehe...

Kramar från mig!
Anisis sa…
Hej ! Ville bara titta in och säga att jag följer din blogg. Den är så mysig och jag tycker om New England stil. Må så gott ! Kram Anna
Vilken häftig timer :)
Marita sa…
Vilken cool timer!!
Hu vad trist att du har blivit sjuk... hoppas du får all den vila du behöver så att du kan pigga på dig!
kram, Marita
me and alice sa…
Dessa skålar står på min önskelista!
Äggtimern ska inhandlas direkt jag kommer till stan nästa gång!!
Tack för tipset och ett stort krya på er!
Kram Susanne
Annelie sa…
Gillar äggtimern, måste jag köpa när jag kommer hem till Sverige i sommar. Din blogg är förstås mysig också. Tycker det är kul det här med New England style eftersom jag bor i Massachusetts. Ser det ofta i de svenska hem och trädgårdstidningar som mamma kånkar med sig varje gång hon hälsar på.

A
Camilla sa…
Å så fint! Och den där äggtimern bara jag måste ha - hopplöst tråkigt när äggen blir för hårda:)

Ha en fin torsdag!
Hallå där,
Jag har också en sån där äggtimer. Sååå fiffiga. Krya på dig tjejen.
Kram, Nina
Martin sa…
Halkade in via Bloggtoppen. Vilka otroligt vackra bilder som uppfyller din blogg. Kommer bli en självklar blogg att följa framöver.
Grattis till ett vackert hem!

Mvh / Martin

Populära inlägg