välkommen in


bild från potterybarn.com - klicka för större
En otroligt inbjudande entré. Lite inspiration till helgens startskott när det gäller pynt, för nästa helg lär det fixas och fejas runt om i alla hem. Sådana här bilder ger mig inspiration, inte bara i det här fallet gällandes juldekorationer, utan tittar på detaljer. Runt fönstren, fönsterluckorna, grindarna, dörren, pelarna vid entrén, t o m den gamla muren etc. Sparar i mappen. Måndag och ny start på veckan, hoppas ni har det bra. Här kikar solen fram. xx

Kommentarer

Ser helt härligt mysigt ut! Saknar riktiga vintrar här i Holland ....Så vill jag att min entré ser ut en vacker dag då jag bor i min drömvilla vid havet eller en sjö .... :-). Ditt bloggnamn "Dreamhouse" passar förresten perfekt :-)!

h. Nona
Sofia sa…
Underbar bild... som numera pryder mitt skrivbord :)
Wow! Tänk om man hade en sån entré till jul!
björken sa…
Ojj! Riktigt härligt. Min gran blir verkligen "ingenting" i jämförelse med det där =/
Hann knappt och se bilden innan den hamnade som skrivbord...aaahhh det är något speciellt med julen... Denna bilden är essencen av jul. =O
Pernilla sa…
Otroligt fint! Tittade fort och trodde först att det var din entré och blev väldigt imponerad, med nyfödd och allt. :)
Brunkullan sa…
Underbart! Julen kommer med stormsteg och jag bara njuter:)

Kung Karusell kikade jag också in på! Wow:)

Susanne
Ser ut som en saga, där skulle jag allt vilja bo ! Älskar ljus och kransar och pynt som ger livet extra kvalité :-)
Veldig fin entrè, det blir kjekt å begynne å finne frem litt julepynt og lys nå snart!

Ha en finfin dag:)

Populära inlägg