havet


inspiration från williams sonoma home
Vi har haft en underbart skön helg ute på väddö. Älskar havet.. en dag ska vi bo precis vid havet.. så att jag när som helst kan stoppa fossingarna i de blöta, från min egen tomt. Har ni någon havstomt över så hör av er vettja, hehe. Tänk vad lite miljöombyte kan göra, allt bara rinner av en. Läste böcker, löste korsord och spelade spel. Det gick bra med kissarna som också fick känna och se havet för första gången. Så nu har jag vaggats in de som kallas semsterfeeling.. Om tre veckor så har min käre man och jag fyra veckor tillsammans. Längtar. Hoppas ni haft en underbar midsommarhelg. xx

Kommentarer

Unknown sa…
wow... so beautiful... like this style

lG mOni
Tulipa sa…
Låter härligt!
Vi bor vid vattnet och jag kan säga att det vill man inte byta bort...
Trevlig dag!

Mariette
Likte formen, men kanskje ikke stripene i tøyet ;-)
Bildet under derimot var nyyyyydelig!!!!!!
Så vanvittig stemningsfult og romantisk.
Midtsommer ble feiret i går. (Jeg feirer årets lengste dag)Satt oppe til godt over 5 på morgenkvisten og fulgte solen, og naturens oppvåkning mens jeg koste meg med urtete, leste litt og spiste god mat.
Så i dag er jeg trett og uopplagt, men det var absolutt verdt strevet ;-)
Havet har jeg ikke noe forhold til, merkelig nok, selv om jeg ser havet fra leiligheten der jeg bor nå.
Ha en fin dag!
Klem
Anci sa…
Hej !
En dag vill jag också bo vid havet eller åtminstone nära :)
Bilden ger en härlig känsla.

Kram
Jag har en men vill nog behålla den själv *skratt* Låter som du verkligen njutit av midsommar helgen. Härligt!! Hoppas solen skiner på dig och att veckorna fram till semesterna går som en dans :)

Kram
Jannice
Visst är det skönt när semestern är nära, men fortfarande helt orörd...
Unknown sa…
Vilka härliga inspirations bilder du hittar.
Kulatt höra att ni håller til på Väddö. Mina svärföräldrar på i de nya lägenheterna på Rumpudden, vid Väddökanal, och de trivs super där.
Båten nedanför balkongen, inte helt fel.
Det är så fint i Roslagen!
Ha en skön sommar!
Nu går jag och familjen på semester hela juli, ska njuta ute i stugan.
Annelie
http://radhusochstuga.blogspot.com
p.janiina sa…
wow,wow.....very nice.

Populära inlägg