drömmar


Tack för alla goa hälsningar om Tine K Home. Det känns verkligen spännande och superkul. Jag måste ändå få tacka den här kära bloggen och alla ni som besöker mig. Det började som en uppdatering om vårt bygge för vänner och familj, snabbt blev det en inspirationsmapp och kort därefter hittade ni hit. När jag för första gången satt pennan här så hade jag väl aldrig kunnat drömma om vad detta har lett vidare till. Jag har fått förmånen att utvecklas hela tiden själv, jag försöker att inspirera mig själv och andra varje dag. Men livet går upp och ner. Man måste hålla huvudet högt och kämpa på. Så släpp efter, om ni kan.. Hittade igår den här rofyllda bilden som är tagen förra året på kära Väddö, längtar dit...det var alldeles för länge sedan. Ha en mysig dag alla!

Kommentarer

Hej!
Jag är glad för din skull! :)
Verkligen vacker bild!
Kram på dig!
Denise sa…
Hi, I love your blog but I just wish you had a language translation on it! Oh well I will continue to enjoy all the beautiful pictures!
Anonym sa…
Får tacka själv för alla vackra bilder som du bjuder på.
Ger en mkt inspiration inredningstokig som man är och pepp till att man kanske skulle våga...
Ha en härlig kväll i solen!

Mvh
Sofia
Eddan sa…
Men det är väl klart att vi är många som har hittat hit! En mer inspirerande och vacker blog får man leta efter. Sitter och suktar och önskar att man själv inte satt i ett 70-tals radhus i Norrland långt från ära och redighet!
Fortsätter att leva ut mina våta inredningsdrömmar genom att hänga hos er "proffs".
Lycka till med TineK :-)
MVH Anette
Anonym sa…
Jävlar vad fin utsikt!
Mia sa…
Roligt att få ha lärt känna dig lite mer!

Kram Mia
Brunkullan sa…
Du skriver bra, och visar så mycket inspirerande bilder!
Är glad att jag hittade hit:)

Susanne
Anonym sa…
Men, du jag bor ju i grannstugan i Sandviken : )
dreamhouse sa…
elin: nämen!! haha...världen är så liten! vilket hus?
dreamhouse sa…
elin: nämen!! haha...världen är så liten! vilket hus?
dreamhouse sa…
elin: nämen!! haha...världen är så liten! vilket hus?
Anonym sa…
Härligt !
Va glad jag är att ha hittat till din blogg! Så fin, inspirerande och kul att läsa om det du gör! Försöker själv med att driva eget företag och jobba med min stora dröm; Inredning! Men det går upp och ner och man kan behöva pepp! Lycka till med allt! Kommer tillbaka hit. Vänliga hälsn Kerstin

Populära inlägg