barnkalas?


Åh blev lite kär i den här bilden. Så sött att fylla en liten näpen skottkärra med mysiga smoothies...perfekt till barnkalaset. Och för de vuxna så fyller vi på med isande öl (och större kärra förståss). Imorgon ska vi iväg och "kick-offa", med övernattning, hos en av mina uppdragsgivares landstället, ska bli supermysigt. Och sen är det återigen helg! lovly. Idag har vi köpt shingel till vår lilla trädgårdsbod som snart är klar.. Också var det här med fasadfärgen.. tusen tack för tips... Sökandet fortsätter, iaf lite till... natti.

Kommentarer

Susanne sa…
Ja, det var verkligen jättegulligt!!!
Mrs M sa…
Mysigt! Snart blir det barnkalas här och jag suger åt mig av alla idéer! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig så mycket med fasadfärgen, men jag tycker att det är fint när det vita drar mot grått.
Kram
Handplockat sa…
hej hopp
måste rekomendera en fasad kulör
Beckers: Renlav
lite knäckt mot varm grå
uuuuunderbar
har den på pärlsponten i köket mums
Anonym sa…
Jättesöt skottkärra!

Populära inlägg