Slutbesiktning



Ja då var det dags för slutbesiktning. Allt är inte klart, inte ens alla lister. Men nu är det som det är.. Och inte hann vi måla golven på övervåningen som planerat. Well well.. Vi ser ljuset och det känns bra. Vi har typ bott ute vid huset hela helgen och släpat, fixat och trixat. Idag har vi hängt upp speglar, hyllor och hållare i det stora badrummet. En liten sneakpeak på bilden längst ner. Det blir så fint så fint, jag tror att badrummet blir min favvo plats i hela huset.. Natti natti.

Kommentarer

Anonym sa…
Wow, såå kul att få se glimtar från ert fina hem.
Diggar era brytare och handtag, snyggt snyggt!!
Ha en bra vecka! kram/ruffa
Anonym sa…
Lycka till med besiktningen!
Anonym sa…
Hejhej,
Badrummet ser ju helt galet snyggt ut!Vill se mer!!!
Lycka till idag!
/Sofia
Anonym sa…
Det är så snyggt, vill bara se mer!

Kram
Beas sa…
Gud vad roligt för er. Det ser ju jättefint ut det lilla man ser. :-)
Anonym sa…
Lycka till med besiktningen.

Vad är det för tapet du har hittat på översta bilden?
Helt i min smak som alltid.. haha

Varma hälsningar
Linda M
Anonym sa…
Jaha! När kan jag flytta in? :) Vill se mer iaf!!!
☆Therese sa…
Det ser knall bra ut!!!!
De lampene er bare så fine :-)
Lykke til i dag.
Willewira sa…
Ser fram emot att se hela huset!
Dina småglimtar ger mersmak.

Tiden är det man har minst av, särskilt när man har en deadline av vilket slag det än må vara.

Önskar er lycka till med besiktningen!
/Willewira
hallakulle sa…
Vilken trevlig sneak peak. Ser fram emot fler sådana! =)
Åh det ser kanonfint ut! Vad skönt med slutbesiktning ändå, trots att allt inte är klart :)
Lycka till!
Kram.
det ser sååååå snyggt ut, vad kul det måste vara att inreda detta vackra hus! kram lotten
Taklyftet sa…
Grattis till att du kommit så långt och det blir så fing. Jag är helt klart avis... och vi har så långt kvar suck.
/Jenny
Anonym sa…
Jag är sååå nyfiken på planlösningen! Allt verkar bli så fint! Är den hemlig? ;) Tack iaf till en underbar blogg som är starkt inspererande.

/Anna
Anonym sa…
spännande
dreamhouse sa…
Linda M - tack raris. det är en ralph lauren tapet, en classic stripe. måste kolla upp närmare då jag glömt vad den heter. kramxx

anna: jag hoppas nästa helg!!

anna: ja än så länge...;)

tack alla ni fina som lämnar så snälla hälsningar och tycker att det blir fint! god natt på er!
Millas hem sa…
Jag bara sitter och njuter av bilderna du visar. Huset är...wow!
Camilla

Populära inlägg