harmoni


Dagarna och kvällarna är för korta.. Vi hinner knappt med hälften av vad vi ska.. Fortfarande saknas hyllor, vi måste hitta en bra monteringslösning så därför tar det tid. Väntar fortfarande på vår j.v.. snickare som ska komma och sätta socklar, resterande lister och ja..listan är lång. Men har slutat att bli upprörd. Just nu njuter jag av att få ha ett riktigt sovrum.. här kommer en liten liten sneakpeak. Vi vill ha ett ljust, varmt och framförallt harmoniskt sovrum och det ÄR helt underbart...sover som en prinsessa. Igår sattes vita tunna skira gardiner och spegeln väntar på att få hängas upp. Det är alldeles för mörk på kvällarna för att jag skall kunna foto ordentligt, men more to come..

Kommentarer

Pernilla sa…
Mysigt! Det måste vara en så härlig känsla! Trist att behöva gå och jobba mitt i inflytt bara...
Vilken mysig bild! Håller med ovanstående kommenterare att det måste vara en härlig känsla :)
Brunkullan sa…
Man kan ju ana att nästa foto kommer ta andan av oss!!
Så spännande att kika in här varje dag i väntan på nått nytt:)

Susanne
Kate sa…
Spegeln är ju alldeles fantastisk! :)
purple area sa…
Spännande, nu vill man så klart se hela, antar att det är urtjusigt!
Anonym sa…
Hej lisa heter jag.

hittade din blogg av en slump o vad fin den är.

måste fråga var du hittat tunna skira gardiner då jag ej hittat detta någonstans.

vore kul o se mera av ditt hem.
Handplockat sa…
Min mormor sa ju alllllltid
"Man ska ha det längre än den tid det tar att göra det." Men jag förstår känslan
vi bytte tak på hela huset när vi flyttat in (vårt förstfödda dotter var bara några dagar gammal) jag var så frustrerad när hantverkarna började hammmmra 07.00 på morgonen och det kändes som om vi aldrig skulle bli färdiga och på nåt vis få ett "privatliv"

Håll ut ni har många år av njutning framför Er
☆Therese sa…
Det ser veldig låvende ut :o)
Gleder meg til resten.
Hilsener fra
Therese
Anonym sa…
Hej
Kul att du gillar vårt hus. Det där med målning: nu bor vi ju i sydligaste Sverige, och vår målare har sagt att det är perfekt väder att måla i nu. Han har iofs bara tagit ovanvåningen för att det ska vara klart nu när plåtnissen kommer. Det är ju bra om de har målat innan plåten läggs.
Jag är fortfarande nyfiken på MÅNGA bilder inifrån ert nya hem!!
Vad mysigt och inbjudande det ser ut. Förstår att du sover gott där.
Väntar med spänning på fler bilder:)

Cecilia
Pernilla sa…
Härligt att se att ni kommit in ert hus – nu börjar det ju likna nåt! Har inte skrivit till dig på länge, men förstår ju att det varit en lång resa det här… och den där snickaren, honom får du lägga ut en varning för sen när han har gjort sitt. Kära nån det verkar vara a one of a kind! Fattar inte att er husleverantör låter honom hållas. Men jag antar att den storyn kommer att berättas när ert samarbete är ett avslutat kapitel. Ser förstås fram emot fler bilder på härligheten, är extra sugen på köket. Men framför allt; Lycka till!
ja ska bli så kuul att se det nya...spännande är rätta ordet!!

♥Kram Millis♥
Anonym sa…
Tycker att ert hus blir helt underbart fint. Du har verkligen jättebra smak.
Är väldigt nyfiken på hur er planlösning ser ut.
dreamhouse sa…
lisa: jag har köpt mina på ikea, superbilliga och helt ok tycker jag. Annars kan man lätt köpa vitt skirt tyg och sy längder.. Men kolla in ikeas.. lycka till kram!

viveka: aah då förstår jag, vi lär nog vänta lite.. följer dig oxå med spänning. Ni verkar iaf ha bra snickare!! fortsatt lycka till!!

pernilla: jodå I promise.. tack söta du!!

handplockat: jo du och din mormor har så rätt.. allt tar ju sin tid.. och förhoppningsvis väntar många lyckliga år..

alla: tack rarisar!!

Populära inlägg