Ny vecka - Nya mål


Så var det måndag igen, funkar bra när väl solen skiner. Glad nyhet - vi slapp betala för tegeltransportören pga allt strul! ja det var ju en galen dag, skönt. Denna vecka måste vi hitta en vit heltäckningsmatta till klädkammaren. Hitta färg till badrummet + vårt sovrum. Ringa ang slutbesiktning av alla intill liggande fastigheter (då vi sprängde). Kommunen ang påkoppling av Vatten/Avlopp. Få datum av muraren. Piska på elektrikern så att de börjar någon gång! Min syster är för övrigt på väg till Thailand, är absolut inte avis..hm.
Another busy week, Mondays feels so much easier when the sun is shining (like today). This week we need to find paint to our bedroom and for the bathroom.. By the way, my lovly sister is on her way to Thailand.. hm.

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till med allt!
Blev ju vääldigt nyfniken på dina nyheter..! Kram på dej
Michele sa…
Your dream home is beautiful! Thank you for sharing all of your ideas and pictures. They are fabulous!

Michele
Johanna sa…
Har följt din blogg i några månader nu och av någon anledning aldrig lämnat någon kommentar...so here goes...
Jag måste säga att din blogg är otroligt inspirerande och jag längtar efter alla nya inlägg...känn inga krav... :-)
Har en lång lista med inspiration och idéer från dig som jag hoppas få tid atttillämpa i mitt eget hem någon gång...
Stort tack för att du tar dig tid att dela med dig!
dreamhouse sa…
sofia: tack rara!! det behövs! allt på en gång..;) kramkram

michele: thanks for stopping by and your kind words! see u soon again I hope! xx

Johanna: åh tack snälla för din hälsning! värmer extra mycket! blir väldans glad att kunna inspirera! Tack för att du kikar in! kram till dig!!
Jag nästan dööör av nyfikenhet på vad som är på gång att ske i ditt liv!!! Hoppas vi snart får veta!

Stor kram till dig!

Populära inlägg